canserko benimkinin içinde yatak yoktu, ince mat gibi birşey vardı, park yatak yatakları çok ince uygun fiyatlı ama e bebekte falan baktığımda beğenmedim pek. Oda yapsamda 2-3 sene kullanmayı düşünüyorum. Büyük almıştım prk yatağı. O yüzden yataş aldım. Ama kısa süreli kullanmayı düşünüyorsanız normal bir şey alabilirsiniz.