Borann Gebeliğimin 5. Haftasındayım regl sancısı gibi bi ağrım var. Doktor kese arkasında kanama olduğunu söyledi. Ona bağlı bi ağrı mı yoksa gebelerde yaşanan bi şey mi bu ağrı ?
ElvinDeniz Borann normal korkma hafta geçtikçe azalıyor ben 8+2 yim hala aynı ara ara regl ağrısı gibi sancım oluyor hatta bugün baya var doktorumla görüştüm normal dedi 😊
elifay21 Borann Sizinle aynıyım ben de anlık böyle ağrılar geliyor korkuyordum ama normal olduğunu söylediler bir de ayaklarınızı sıcak tutun üşümeye başlayınca da ağrı giriyor.