Esmayy388 Kızlar şeffaf renkte tek göğüste sıvı geldiğini gördüm ne yapmam gerek korkulacak bir durum mu acaba yaşayan var mı
Minik_kalplim_ Esmayy388 bn 20. Haftama girdim hatta girmeden oldu bmde ama bmimki sarı beyaz değil 🤷🏻♀️Oda akmıyo yani çamaşırıma gelmiş orda kurumuş
Nurssss Esmayy388 tam 24 te geldi su renginde doktora sormuştum süt kanalların acılıyor gögüslerini sakın sıkma yukarda tutacak sütyen giy demişti sorun değil aksine güzel bi durum süt oluşuyor
Esmayy388 Tuuuuu ben hamile olmadan önce süt hormonum yükselmişti gebeliği engellemişti o yüzden korktum biraz erken doğum belirtisi mi diye canım
Anesanne Yok canım o haftalarda süt yapımı başlıyor korkulacak bişey değil .doğuma kadar devam edecek. Sıkma demişti benim doktorum
Esmayy388 Anesanne sıkmadım canım da erken doğum belirtisi diyorlar ya bi endişelendim o yüzden iç çamaşırında hissettim bi ıslaklık o yüzden baktım biraz bastırınca şeffaf renkte gelmeye devam ediyor sizinde mi öyle yani devam ediyor mu
Anesanne Esmayy388 ilk gebeliğimin üstünden 10 yıl geçti orasını hiç hatırlamıyorum🙈 şimdi de 18 haftadayız henüz başlamadı ama endişelerin varsa doktoruna bi danış istersen
Esmayy388 Minik_kalplim_ benimki şeffaf su gibi bastırınca geliyor hala ama doktorum hormonlar yükseldiği için süt üretimi başlamış sanırım üstüne bastırınca geliyor hala