Burcu3506 canım benim inan aynı şeyleri ben yaşadım sabah akşam ağlamakla dua etmekle geçiyordu günlerim ve üstelik kronik troid hastasıyım çocukluğumdan beri. doktora gittim defalarca degerlerin düzelmeden imkansız bir durum dedi üstelik polikistlerim de vardı adet olamıyordum sonra tam 3 ay önce doktora tesadüfen çocuk istiyorum diye yine gittim ama sıfır beklenti. Doktor genel hormon testi yaptı ve betam 22 ile erken gebelik şüphesiyle öğrendim inanamadım doktor bile boş gebeliktir tutmaz sevinme dedi ama biz tam 14 haftalık olduk. Diyeceğim şu ki kötü de olsa en azından gebe kalabilmişsin ve Allah sabrını versin bebegini kaybetmişsin sana tavsiyem önce aklından şu bir an önce anne olma düşüncesini ertele ve zamana bırak inan ben kaldıysam sen kesin kalırsın çünkü bende yok yok yani hastalık olarak. Psikolojini iyi tut eşine üzüldüğünü belli etme bu sefer o da beklentiye girecek ve daha fazla sorunlarınız olacak zamana bırak inan 6 ay içinde kesin yeniden anne olma duygusunu hissedeceksin Allah büyük her şeyin başı moral