Geçen hafta bende çektim yirmilik ağrısını 26. Haftamdı, daha önceden gittiğimde diş gömülü ve sinire yakındı o yuzden dişçi önermesi çekimidi röntgende olmadığı için sinire hala yakınsa çenede 1 seneye yakın uyuşukluk olur dedi. Karanfil koyduğumu söyledim karanfil yağı al dişe damlat 1 damla dedi, ben ağzımı açamadığım için kulak çöpüyle dişin üzerine ve etrafına sürdüm tadı acı ama o geçirdi ağrısını boğazıma kulağıma kadar vurmuştu herşeyi denedim en faydalısı karanfil yağı oldu