Rabiabektas1 182 den randevu alacağım ikili test fetal hastalıklar mı maternal hastalıklar olarak mı geçiyor hangisine almam lazım ????
Gizemeymen Rabiabektas1 normal kadın doğum doktorundan randevu alıcaksın o seni gittiğinde yonlendirecek bana öle yaptı devlet hastanesine gittim bende
Mom54544 Rabiabektas1 Üstte kalsın diye yazıyorum bilmiyorum canım 182 de ne diye ama bak mhrs uygulamasinda ben kadın dogumculara bakarken 2 li test falan diye parantez içinde yazan doktor görmüştüm yükleyip bak bı istersen hangi hastaneyi istiyosan
aslannaz21 Rabiabektas1 canm bana doktorum 2li test adi altinda randevu olusturmak istiyorm de demisti oyle soyleyince direk verdi