MerveEroltekin yok cnm.çok şükür bebekte sknti olmuyor sağlığında ama erken doğumu tetikliyor o böbrek sancilarindan dolayı benim kasilmalarim oluyor sürekli vallahi ağlayarak lavabo ya godoyrm idrarda enfeksiyon var bide bildgin idrar yaparken kan geliyor o kadar kötüyüm ben ama doktor bir gebeye verilecek en agir ilacı verdik bebek iyi olduğu için biraz daha dayan diyorlar yani ben bir günü bile zor gecoroyorum bakalım perşembe randevum var ne dicekler