Pemberuyam_ Kizlar ben 22 Nisan’da doğum yaptım. Sezaryen doğum yapanlara bir sorum olacak. Kaç gün sonra dikiş aldirdiniz. Bir de ağrıyor mu dikiş aldırırken ya. Korkuyorum, tam bitti kurtuldum derken, dikiş aldırmak beni korkutuyor. Cevaplarsanız sevinirim🙏
LawyerEce Pemberuyam_ Artık dikiş alma diye birşey yok diye biliyorum estetik dikiş atıyorlar kendiliğinden eriyor. Estetik olmayan dikiş ise acımıyor bile benim eltimin dikişi normal sezeryan dikişiydi çektiler sadece 1 dakika bile sürmedi. Acısız.
Seroy Pemberuyam_ benim doktorum onlar kendiliğinden düşücek demişti 2 tane vardı biri 1 uçta diğeri diğer uçtaydı öylede oldu
SultanKobak Pemberuyam_ bende sezaryen doğum yaptım yapıştırdılar ama seneler önce apandisit ameliyatı oldum o zaman dikişlerimi aldırmıştım karınca ısırığı gibi bir şeydi 10 dakikada almıştı
mmek_2014 Dikiş aldırma yok ki artık hemen hemen her yerde yapıştırma yapıyorlar. Sizin ki öyle degil mi?
YuvarlanamayanPandaa 4 yıl önce doğum yaptım ve dikiş olmadi iki uçta 1 tane vardı oda eriyen ipti kendi düştü gerisi ep yapıştırmaydı
Pemberuyam_ YuvarlanamayanPandaa Eriyen ip olsaydı keşke. İlk doğumda normal doğum yapmıştım eriyen dikisti. Ama bunda sezaryen ve aldırmam gerekiyomus dikişleri. Eriyen ip değil. O yüzden merak ediyorum. Alırken ağrır mı acaba
YuvarlanamayanPandaa Pemberuyam_ karındakını bilmiyorum ama bacagımdan 20 dikiş aldırdım böyle minik batmalar hissediyordum acıtmıyor ama karınca ıssırıyor gibi oluyordu
Melek0205 Ben üç yıl önce sezeryan oldum. İki uçta ip vardı bir hafta sonra aldırdım hiç bişey hissetmiyosunuz 1 saniye bile sürmüyo kokrmayın 😊
Pemberuyam_ Melek0205 Evet iki uçta görünüyor plastik gibi ip. Ama eriyen dikiş değil aldırman gerekiyor dediler. Ay inşallah acımaz korkuyorum, biraz rahatlattıniz çok saolun.
LawyerEce Pemberuyam_ Şimdi yanımda sordum eltime 😅 Böyle sanki karıncalar geziyor gibi oluyormuş ama gıdıklıyormuş sadece. Korkma yanii ☺