-Tgb- Kızlar Özellikle geceleri elde ve ayakta geceleri kaşıntıyla uyanan varmı Dr a ilettim testlerde temiz çıktı ama hala kaşıntım var uyuyamıyorum avuç içi ve ayaklarımda kaşıntıdan 😕
my_little_miracle -Tgb- ben gastroenteroloji ye gıdıyorum gece el ve ayaklarında kaşıntı olursa hemen bana soyle demıstı safra kesesinden kaynaklıymış bende gastroya bi görün
gamzeserenn Bende yaşıyorum 34. haftadan beri tahlillerim temiz çıktı dermatoloji bi hap bi krem verdi ama hiç faydası yok malesef tek çözüm doğummuş sabretcez artık 😓