Elfida92 ben varım, bıraktım (: öğrendikten sonra kendime biraz zaman tanıdım ama illaki bırakacağım diye bilinçaltıma yerleştirdim. Kendimi sıkmadım, vicdan azabı yaşayıp zehir etmedim. Her yaktığım sigarayı bir iki nefes çekip attım. İlk zamanlar günde 5-6 içiyordum bu şekilde. Zamanla geçti o da. Sakin ol. İnan halledemeyeceğin bir durum değil. Kendine de sıkıntı etme.