Eegurefeoglu 2017 de yengem devlette doğum yaptı bı gece hastanede yattı , yattığı odaya bile ne annesini ne de eşini almadılar gece boyunca tek başına sancı çekmiş. Acıkmış yemek vermemişler su istemiş ağzım kurudu bı damla verin diye onu bilme vermemişler. Ne pandemi ne de başka bişey yoktu çok acimasizlar gerçekten. Şimdi ikinci çocuğa özele gitti ebe son anına kadar yemesine içmesine karışmamış annesi eşi yanina çıkmış yani resmen insanları özele itiyorlar.