Dilangunes Hanımlar merhaba lavaboya girdim ve kilodum baştan aşşağı ıslak havalar şuanda çok sıcak ter mi akıntı mı su mu ben nasıl anlıyıcam kafayı yemek üzereyim ya coronada da herşeyde hastaneye gidilmiyor kilot baya ıslaktı ama pantolon geçme filan yoktu
Aybigen Dilangunes terdir muhtemelen su olsa pantolonuda ıslatır gibi geldi bana son haftalarda bende ayni şeyle karşılaşıyorum. Doktorum bebeğin suyu gayet iyi dedi. Ama siz yinede bı doktorunuza sorun telefonla en azından.
canserko Aynı durum bende de var ama ben ter olduğunu anlıyorum . Sırılsıklam değil ama yıkanmış da nemli kalmış gibi her yeri 🤦🏻♀️ Diğer bir yol da koklamak 🥲
okunmusciklet Dilangunes canım eğer koku var ise zaten akıntıdır benimde o şekilde oluyor doktorum koku varsa akıntıdır kokusuz ise su olabilir demişti ama çok şükür akıntıymoş halada devam ediyor o şekilde