EsraGnan canm 39olduk 15dk önce 😂😂😂🤣 valla ben en baştan beri korksamda normal istiyordum kaynanamda benm başımın etini yiyordu hep normal normal diye bende zaten öyle istiyordum doktorum geçen hafta sezeryan dedi yeri dar dönmez dedi bana inanmadılar doktora götürdüm inandılar düşün ki o kadar baskı yaptılar normal olsun diye ama Dönmeyen çocuğu elimizle döndürecek halimiz Yok yaaa sen takma baskı yapsın istediği kadar ama her şey yolundaysa bence sezeryanı hiççççççç düşünme normal varken keşke benmde öyle şansım olsaydı😍💙🤰💃🐣🙏🏻🐣💃💕