Merve3855 Hanımlar merhaba ben 35 haftalık oldum bebek cantasini hazirlayim diyorum artık kıyafetlerini felan ama hangi deterjanla yıkanır bilmiyorum birde nerde satilir sabun tozu diyolar ama nerde satildigini bilmiyorum alan veya bilen varmı
Alya_7 Merve3855 ben babys green markasını aldım trendyoldan ama yeşil anne sitenin adı kendi internet sayfasından da alabilirsiniz dün yıkamaya başladım tamamen organik
Gmz41 Merve3855 E-bebekte bir sürü marka var oradan alabilirsiniz sıvı deterjan ya da granül toz deterjan şeklinde seçenekleri var
derya46 Merve3855 hastane cikisi kucuk oluyor ondan al sonra bi tık buyuk alirsin canim zıbın falan bel bezini unutma ama yikarken dereceden dolayi küçülüyor ona gore yikarsin canim
metehaninannesiii Merve3855 ben şoktan duru granüllü beyaz toz sabun aldım evde de beyaz çamaşırlarıma onu kullanıyorum mis gibi kokuyor
umyahsen metehaninannesiii bnde bebeğimin eşyalarını yıkadıktan sonra beğendim sizin gbi yaptım. Duru Granül çok güzel bnce
Semashbl Merve3855 genelde 30 derece diyorlar bebek kıyafetleri için zaten bu yıkama da tozu gitsin niyetinde olduğumuz için ben hepsini 30 da yıkadım bir de elde örme olan battaniye yelek ceket tarzı şeyleri elde yıkama da sıkma devrini de düşürüp yıkadım yoksa sünebilirmiş deterjan olarak ebebek den baby me granül sabun olanı aldım tamamen doğal mış içeriği daha yüksek fiyatlı markalar var ama normal olsun dersen bakabilirsin
Denizzz88 Merve3855 ben green clean marka aldım sıvı deterjan trendyoldan aldım. Yıkadım hepsini 30 derecede 1 saatlik programda. Sevdim deterjanı organik olduğu için keskin bi koku da yok ama güzel temiz bi kokusu var
drn05 Merve3855 bende siveno aldım. İçeriği çok temiz. Çok kolay bulunmuyor o sıkıntı :) ama yumuşacık yapıyor
Merve3855 Ay çok teşekkür ederim hanımlar 🥰🥰 peki çantanın içine neler koydunuz ben emzik baddaniye kundak emmezse diye biberon bebek bezi bide 2 tane hastane çıkışı koymayı dusunuyorum
drn05 Merve3855 alt açma örtüsü, göğüs pompası, süt saklama poşeti, göğüs ucu kremi, göğüs pedi, alt temizleme pamuğu da koydum ben
ozydm Merve3855 Ben siveno marka aldım trendyoldan. Hem temiz içerikli hem de organik deterjanlara göre fiyatı daha uygun.
Pambix Merve3855 Ben e bebeğin sıvı deterjanini kullandım. Kısmetse yine onu kullanicam. Leke çıkarıcı da güzeldi. Ek gıdada yada süt lekesine fislayip atıyordum