Kızlar merhaba bebek istiyoruz pkodan dolayi olmuyor yumurtaliklarim pko gorunumunde butun kan degerlerim güzel sadece testesteron hormonum 300′lerde doktor diane diye dogum kontrol hapi verdi kullanip kullanmamak arasinda kararsiz kaldim yardimci olurmusunuz