Serappp14 benim 2 yaşında oğlum var sürekli kucağıma alıyorum oturma odamdaki cekyati kaldırıp halinin üstüne getirip altını süpürüyorum şu an 30 haftalık oldum artik daha zor bunları yapmak göbekten dolayı ama en başından beri böyleydi. Sizin kaybınız olduğu için ekstra hassas olmanix çok normal ama korkmayın bebeklerimiz Allah a emanet