Melek1980 İyi günler arkadaşlar. 3 gün oldu sezaryenle doğum yapalı. Büyük tuvaletimi daha yapmadım. Ağrım sıkıntım yok. Bol su meyve suyu içiyorum. Hiç tuvaletim gelmedi daha. Acaba sizlerde de böyle bir durum oldu mu? Neler yaptınız?
Neslihan1903 Melek1980 aslında geliyor ama korkudan yapamıyoruz bende normal doğum yaptım 3 tane dikişim vardı 3 gün korkudan yapamadığımı fark ettim sal kendini tuvalete otur bekle canım yaparsın elbet
Miiray Melek1980 bende 3 gün aynı sorunu yaşadım ama 4. Gün çok rahat bir şekilde yapabildim. Kesinlikle bol bol yürü ve komposto tüket ben bide çok fazla kayısılı meyve suyu tukettim
Sevimli96 Sıvını bol alıyorsan sıkıntı yapma katı yiyecek yemediğin için böyle uzaması normal kasma kendini
Nerqisdefne Doktorunuz duphalac şurup vermedi mi bana verdi hergün çıktım onun sayesinde gaz sorunum agrım falanda olmadı hiç 15 qün oldu doğum yapalı 2. ci şişeyi yazdırmayı düşünüyorum