Kızlar doktorum 18-19-20 Mayıs da doğuma alırız seni dedi. 11 Mayıs da kan tahlili falan vereceğim.
ikinci sezeryanım çok korkuyorum ikinci sezeryan olan var mı benim gibi 🙈 doktoruma tümden bayılttırmak istiyorum ama çok kararsızım yine uyanık kalsam mı bilemiyorum