Bulutsevdasi bu ay kimyasal oldu zaten tekrardan gebelik olabilecegini söyledi doktor bütün hormon vs bakıldı herşeyim eksik degil fazlası bile var kafama takmıyorum ya adetim yaklaştı herkez gibi oldu mı olucakmı düşüncesine giriyor otomatik olarak inşallah herkeze nasip olur bu güzel günlerde ama benim normal yapım diger gebeligimde de burda paylaştım her postta yazdım falan bende kafaya takmak değilde ilişkiye o düşünceyle girmek olumsuz etkiliyor olabilir