Çok güzel bir hamilelik geçirdim çok şükür. Son haftamda gebelik zehirlenmesi yaşadım ve acil suni sancı vererek doğum yaptım 16 nisanda. Devlet hastanesinde yapmak zorunda kaldım çünkü yaşadığım yerde özel hastane yok. Doktorumu seviyordum ve güveniyordum. Doğumda ıkınamadım. Biraz travmatik bir doğum yaşadım. Sütüm gelmedi. Hakbuki normal doğumu bunun için istemiştim özellikle. Bebeğim göğüsümü almadı. Extra bebeğimle benim aramda kan uyumsuzluğu diye bir şey oluşmuş. Ben 0 rh bebeğim a grubu olmuş. Bu da sarılığa neden olurmuş tabi benide emmeyince sarılığımız çıktı. Ertesi gün eve gidicem diye hazırlanırken. Doktor yatış verdi. 1 hafta yenidoğan yoğun bakımında ışık aldı bebeğim ısrarla anne sütü anne sütü dediler mama vermeme izin vermediler sarılığı 18 e çıktı. Tabi ben o emmedikçe ağladım ben ağladıkça sütüm gitti. 1 hafta hastanede süründüm annemle. Bir de annemi bile göndermeye çalıştılar. Ben yeni doğum yapmışım ilk çocuğum annemi göndermek istiyorlar. Yine çok ağladım. Hayatımın en zor dönemlerinden biriydi. Belki en zoru. Çok şükür 1 hafta sonra evimize geldik 2 günde 14 olan sarılık 8 e düştü. Evime geldim o kadar rahatladım ki. Allahıma çok şükür. Şuan da da sarılık 4,7 doktor gayet güzel dedi. Olay şu ki ben kendimi çok çirkin ve kötü hissediyorum. Eşim asla böyle bir şey hissettirmiyor. Beneğim sağ göğüsümü hala emmiyor onu sağıyoruz. Ben kendimi kötü hissetmeden yapamıyorum. Hiç eski halima dönemicekmişim gibi. Hamilelikte çok kilo almıştım. Yarısı gitti. Ama bilmiyorum tecrubeli annelerden duymak istiyorum. Geçecek dimi bu dönem? Bana birinin geçecek merak etme demesine o kadar ihtiyacım var ki.