Hamileliğimle birlikte hayatımda bir çok şey değişti. Bunlardan biriside deodorantı hayatımdan çıkarmam oldu. Ben her duş sonrası birazcık karbonatı koltuk altıma sürüyorum, vücut daha ıslak olduğu için krem gibi oluyor. Kararmasıda birazcık geçti sanırım,zaten çok kararmamıştı. Ama ter kokusu hiç olmuyor.