Merhaba arkadaşlar. Ana kucaği almayi düşümüyor ama kararsizim. Uygun fiyatli tek yonlu salanan mi olsun yoksa. Az hem sag solo hem one arkaya sallanan tii olsun.(aslinda pek salamaya alisdirmak isdemiyoruz) Sizler nasil tercih ediniz ? Cift yonlu salananin moje veya umay nasil sizce ? Instragram fenominler simay bebe aliyorlarda reklam olsun diye dusunuyorum. Sizler neyi niycin sectiniz arkadaslar ?