Hulyaaaa Merhaba kızlar bu hastaneye giden varmı ? Varsa memnun musunuz muayene ücreti doğum ücretleri neledir sgkliya bilgilendirir misiniz? Birda yoğun bakımı yok diye duydum doğru müdür
oglumubekliyorumm Hulyaaaa 23 haftalık hamileyim hakan beye gidiyorum muayene ücreti 120 sezeryan 2800 olması gerekiyor
Hulyaaaa oglumubekliyorumm AA çok iyimis ben yok diye biliyorum o yüzden başarıya devam ediyorum hala