Mercimegim4 Kızlar pazartesi günü hamile olduğumu öğrendim. Beta değerim 195ti. Bugün tekrar verdim 1849 çıkmış normal mi acaba kese görünür mü 🤭🤭🤭
Minnos_huzur44 Mercimegim4 ben ilk baktirdigimda 1300 du diğer gün baktirdigimda 9000 ben şok ödüm koptu ters biseyler var diye bisey olmadi allahtan. böyle dengesiz rakamlar cikabiliyor
Sermec27 Mercimegim4 değeriniz güzel artmış kese 3000 üstü olunca gözüküyor genelde tahmini salı günü gözükür 🥰
Denizsa Mercimegim4 güzel bir beta artışı canım 1230 da görmüştüm kesemi💙 umarım sende en yakın zamanda görürsün
Mercimegim4 Sevgi_123 çok yüksek geliyor demi insana ben ilk görünce dedim neden bu kadar çok aksi giden bişi mi var 🤭
Sevgi_123 Mercimegim4 Hiç bir sıkıntı yok aksine düşük olması sorun oluyor kafanıza takmayın gayet iyisinizdir inşallah
Minikbirdunya 1500den itibaren kese gözükebilir ancak kesinleştirmek için bence birkaç gün beklemelisiniz. Çünkü vajinal yerine karından bakmaları daha kolay. Karından gözükmesi için biraz yükselmesi lazım 5binleri beklemelisiniz zaten az kalmış insallah
Mercimegim4 Teşekkür ediyorum hepinize kızlar sağolun inşallah görürüm, görür görmezde sizinle sevincimi paylaşcam❤️💕🎀🙏
Mercimegim4 Muratnannesi cuma devletten randevu almıştık perşembe özele gideceğiz acaba hem kese hem kalp atışı olur mu ki
Muratnannesi Mercimegim4 son adetine göre hesapladığında 6+2 6+3 de en kötü ihtimal kese görünür geç döllenme değilse kalp atışıda duyulur kuzum.
Mercimegim4 Sevens valla dayanamadım bugünde verdim iyi yükselmiş, seninde bu civardadır bence ☺️ ya perşembeye zor dayanırım gibi eşim çalışmasa giderdik pazartesi