Tugcesusam 5 ci haftadayım kanamam oldu rahim duvarınla alakalı bir problemim varmış ara ara kanamam oluyor ve doktorum risk içindesin çok dikkatli olman gerekiyor dedi bu durum beni çok korkutuyor bana yardımcı olun
boncukbiranne Tugcesusam progestan falan verdi mi eğer verdiyse onu fitil olarak kullanın ve bu hafta itibariyle sadece ayaklarının yukarıda yatın uzanın
Tugcesusam boncukbiranne evet g boncukbiranne evet boncukbiranne evet progrstan verdi doktorum günde 3 defa al dedi ilaçlarımı kullanmaya devam ederken hiç birşey yoktu 3 gün sonra lekelenmelerim olmaya başladım dün 3 kanamam oldu bu sabah tekrardan normel mi ? Benimle aynı durumu yaşayanlar nasıl geçti sorun varmıydı?
boncukbiranne Tugcesusam ilaçlardan da payı olabilir bence coraspirin kullanmıştım ben onunla kanama yaşamıştım doktorunuza söylediniz mi durumu belki ilaçlarınızı değiştirir yada biraktirir