Nesli23 Merhaba bayanlar nova art tüp bebek merkezine gidenler sonrasında hangi doktorla devam ettiniz
bsrabozkurt Tüp bebek olarak değil, doğal yolla hamile kaldım ve ilk günden beri Mehmet Beye gidiyorum takibimizi Mehmet Bey yapıyo 😊
hilos_30959 Benim yengemin ikizleri oldu.İlk andan doğuma kadar çok yakından takip etti sağolsun.Allah razı olsun çok iyi bir doktor.