anokta Oto koltuğu olarak sadece 6 ay kullanacağım, taşımak icin çok elzem ise almam lazım. Bebek arabası alacağım. Ama puset gerekliyse onu da almak lazım. Kafam karışık yardimmmm ve alanlar hangi markayı tercih ettiniz?
Dilekcnkn anokta Yani doktorlar öneriyor hastahane falan çok gidip geliniyor çünkü ilk zamanlar ben evde de kullandım böyle beşik gibi ☺️
Nry0682 anokta burdan bikac kiside okumustum.Hastane pusetsiz çıkartmiyo diye.En başta bu yüzden şart
gizemozdemir90 anokta pusetsiz hastaneden cikilmiyormus. Bide zaten puseti uzun sure oto koltugu olarakta kullanabiliyorsunuz. Ben puset takilab bebek arabasi seti aldim
Miniko2 anokta puseti bebek arabasıyla uyumlu modellerden alın . Kraft var bizim oglumda kullandık . Şimdi kardesi kullanıcak . Öyle almasanızda almak sart ayrıca 0 olmak zorunda degil . Dolap yada letgodan 2. El alın yıkanıyor kumas kısımları cogunun kullanıp sizde satarsınız yada baskasına verirsiniz .
enisenalbant Bence lazım😊 aşıya götürürken ya da evdeyken uyutmak için kullanan bile var sallandığı için rahat oluyormuş 😊
_merveksk Evet ben setiyle aldım çanta puset kanguru birde alt minderi vardi set 130 a aldim bende ihtiyaç var😃
Yuceroglu anokta ablamlar pusetü 2 yaşına kadar kullandı çok kullanışlı. Evde değil başka bir yerde kaşdığında bebeği uyutmak için çok kullanışlı😊
Pembepanterr anokta valla benim kurtarıcımdı ben evde dahil olmak üzere uzun bir süre kullandım büyük rahatlık
_merveksk Mom653 https://www.bebegen.com.tr/kategori/1-ana-kucagi-setleri Burada setler mevcut canım ben mavi tavşanli olanini almıştım gayet iyi kalitesi felan😘😘
Nssyclk Kesinlikle alın. Hastaneye, sağlık ocağına giderken kullanımı şart. Üstüne puset örtüsü de gerekli. Malum virüs var bebekleri korumamız lazım. Hastaneler çok riskli bu konuda. Ayrıca arabaya falan bindiğinizde de küçücük bebeği elde tutamıyorsunuz.
Aybigen anokta tamamen size ve bebeğe bağlı ben hem arabada hemde evde kullanıyorum iş yaparken mutfaga götürüyorum gözümün önünde oluyor. Yani ilk bebeğimde öyle yaptım bundada öyle kullanmayı düşünüyorum.
SB_ anokta puseti ayrı bebek arabasını ayrı almanıza gerek yok ki 3ü 1 arada olan setler var satılan ki artık çoğu marka ve model öyle satılıyor Ayrıca puset güvenlik nedeniyle çok önemli birşey arabada bebeğinizi ona koymak zorundasınız polisler bile artık ceza yazıyor arabada bebek güvenli tasinmiyorsa ve üstüne üstelik çoğu hastane artık pusetsiz çıkış vermiyor
Gigy anokta hastaneler pusetsiz çıkarmıyor canım ve araçlarda da güvenli olması açısından zorunlu zaten ,bebeğin ve sizin sağlığınız için almanız gerekiyor