Kızlar 1 sene önce Mart ayı gibi ilk denemede hamile kaldım fakat kimyasalla sonuçlandı. 1 sene tekrar korundum ve tekrar bu ay başladım. Adetlerim düzenli. Yani genel olarak 26,27,28,29 olarak ilerliyor. Adetime 9 gün kala erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Adete 6 gün kala yaptım aşırı silik bi çizgi çıktı. Adete 4 gün kala yaptım yine aynı şekilde aşırı silik çıktı. Birde dün yaptım adete 2 kala bu sefer kaset testle yaptım yine silik çıktı. Dayanamadım dün akşam kan verdim beta hcg 0,100 çıktı. Kafam aşırı karışık. Ya testler bozuk hamile falan değilim, yada hamileyim, kafayı yicem nolur bi su serpin 🙁