ecce_mommy sanırım normal bir kaç gündür bendede baya hissedilmeye başlandı böyle ağrı gibi tuhaf bişey 15 hafta 2 günlüğüm bunca zaman adet sancısı felan dediler arada olurmuş hiç olmadı bekledim bekledim 🤦♀️ şükür dedim… Ama bu aralar bendede var o şekilde ağrı gibi kramp yada bıçak batması gibi mi denir öyke olunca uzanıyorum malesef uzun süre evde ayakta takılınca oluyor sanırım 🙄 artık normall