Selam herkese, oncelikle 5 haftalik hamileyim.hamileligimi evime cok yakin diye Avcilar Hospital sadullah yesevi tarafindan ogrendim.Doktorla ilgili bazi duyumlar aldim. Ameliyatlari iyi fakat tedavi sureci verimli degil.tek derdi hastaneye para kazandirmak vs vs.cunku hastaneyle anlasmaliymis galiba. Basta guler yuzlu olmasi ilgilenmesi hosuma gitti ama bu duyumlari alinca bocaladim.cunku benim 2.hamileligim.ilki ikizdi ve olu dogum yaptim.o nedenle korkuyorum.Sizce yinede devam ermeli miyim.doktor ve hastane hakkinda bilgisi olanlar varsa lutfen yazssin.yoksa onerebileceginiz hastane ve doktor varsa onlarida ogrenirsem sevinirim.