Gebeliğin vermiş olduğu doğal bişey kilo almak ama sen kocana en güzel hediyeyi veriyorsun zaten her zorluğunu sen çekiyorsun içinde bir can büyütüyorsun kilo almak bi suç mu doğum sonrası vereceksin elbet hayattaki en değerli şeyi vereceğin eşin seni bu yüzden beğenmiyorsa beğenmeyiversin çokta dert etme kendine bence ☺️sağlığınla ilgili bi sıkıntı değilse Her halinin tadını çıkar dert etmek yerine, allah başka dert vermesin.