https://resimyukle.io/r/PqETOGSfqx
https://resimyukle.io/r/pgD8NilgFi
Kızlar merhaba, 15 haftalık hamileyim. Doktor son kontrolümde rahimde “bölme” olduğunu söyledi bu sebepten dolayı erken doğum vs olabilir dedi. Doktordan çıkınca merak ettim araştırmak için internete yazdım ama rahimde bölme olarak değil rahimde perde olarak sonuç buldum hep. Ama doktor perde demedi yani 3-4 kez “bölme” var dedi aynı şey mi sizce? Ultrason fotoğrafını da attım zaten bakabilirsiniz. Bir kaç gün sonra doktora tekrar gidip soracağım ama kafam karıştı sizlere de sormak istedim..