Benim doktorum da ikinci gebeliklerde doğum başladıktan sonra daha hızlı bir süreçte ilerleyeceğini söyledi sadece. İşkine oranlar ikincinin çok daha kolay olacağını.
Halk arasında da erkek çocuğunun genelde geç geldiğini, kız çocuğunun 40 haftayı bulmadığını çok duyuyorum. Benim ilki 41 doldu suni sancı ile geldi oğlum. Şimdi kızımı bekliyorum 37+0 şu an. Bakalım göreceğiz ☺️Kuzucuklarımız sağlıkla gelsin yeter ki.. Rabbim cümlemize yardım etsin🤲🏼