7+3teyim günlerce tuvalete çıkamadım Demir ilacının yan etkisi olduğunu söylediler artık kabızlığa dayanamadıgım için kafama göre bıraktım onu. Tamamen düzeldi diyemem hala kabızım ama o kadar kötü değilim insallah giderek azalır yok olur. Kuru kayısıyı kaynatıp suyunu İçin posasını yeyin bence