Gnz ben iki kez gittim. İlkinde gittiğim doktor rezaletti, ultrasona baktirmadi beni, kafanı duvara çevir dedi. İkinci gittiğimde hemşire ve danismadaki kadın berbattı. Hemşire çıkmış olan raporumu göstermedi, biz sana gel dedik mi niye geldin falan dedi, trip attı. Danismadaki kadin da babasının hastanesiymis gibi davrandi