Eagil Ben 37 haftamdayim dogumdan korkuyorum sezeryan olursa da spinal olsun istiyorum ama o ortami dusunmek bile nefesimi kesiyor.diyorum herkes yasiyor bunu ama nafile 😔
Ozge_brbr Eagil valla Allah öyle bi cesaret veriyor ki o an. Ben resmen duygularım alınmış gibiydim sanki beni değil başkasını götürüyorlardı 🙈🙈🙈
Tubad Eagil ben Doğum yapmadım henüz ama doktor tanıdığım olduğu için ameliyathaneyi biliyorum. O kadar da korkunç bi yer değil emin olabilirsin. Eğer spinal sezeryan olacaksan muhabbet sohbet makara geçecek doğumun ☺️
Enesefe Ozge_brbr ilk doğum da saf gibiydim hiç birşey anlamamıştım sadece ameliyat hane yi merak ediyordum 😀😀😀şimdi ne olacak bilmiyirm
AygUlusoy İki buçuk ay önce doğum yaptım ben. Daha önce ameliyat olmama rağmen kalbim pır pır ediyordu giderken. Ama ameliyathaneye gireceğim için değil, bebeğimi göreceğim içindi. Korkarım sanıyordum ama o an merak, sevinç, tatlı heyecan o korkunun önüne geçiyor. Hastaneye göre fark eder mi bilmiyorum ama benim doğumumda ameliyathane ekibi o kadar tatlıydı ki. Öyle rahatlattılar ki beni. Normalde doktorum çok mesafeli bir kadındır, az ve öz konuşurdu, ama o da doğumda çok iyi geldi bana. Zaten doktorunuzun orada oluşu bile rahatlatıyor insanı. Tanıdık bir yüz olması o kadar farkediyor ki. Bence hiç korkmayın. Ne doğumdan, ne ameliyathaneden. Her şey akıp gidiyor o gün. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bebeğinizi. Doğumunuzda, sonrasında da kolaylık diliyorum size 🤲🏻🤗