Yaya Selam kizlar gobeyinizne durumda?benim aslinda normalda gobeyim oldugu icin anliyamiyorum.gobeyim olsa catlak falan olur her halde o bile yok demmeki karnim cikmamiw.ama gobeyim cikmasini cok istiyorum.
MercimekveAnnesi16 Yaya biz 14 hafta olduk benim göbeğimde çıktı kalçamda büyüdü aldı başını gidiyor şimdiden ama zayıfım zayıf hamile kaldım o yüzden bana normal geliyor
Deniz59 Yaya benimde normalde göbeğim var hemde baya bi dün bana büyük gelen pantolonumu giyeyim dedim sıktı karnımı demekki dedim biraz çıkmış karnım 😄
Zeynep_18 Yaya göğüs ağrım yani ağrı gibi değil ara sıra sızlama oluyor, ilk haftalarda çok hassasiyet vardı sonradan azaldı☺️
Deryatemiz Yaya ben 14 haftayim benimde karnim cikti baya ama doktorum ic karnimin olmadigini o yuzden bu kadar erken göbegimin ciktigini soyledi ama catlak olusmadi insaallah olusmaz 😇🤗