Ebrukarayali Yarın doktor kontrolüm var. Sadece hastane mesajı yeterli oluyor mu yoksa e devletten seyahat izni gerekli mi ?
Alinamoms Senayyalcin ben tıp fakültesine gidicem salı günü mesaj yok ama randevu göstersek acaba yeterli olur mu ki 🤦🏻♀️ herşeyden korkar olduk.