Asli06671 bende de tiroid çıktı yüksek di Doktor kontrol ü altında olduğun takdir de bi sıkıntı olmaz ilacını 9ay boyunca içip her ay kan vermen gerek zaten seni takibe alıyorlar canım ben çok araştırdım sordum eğer fark etmez uzun süre tedavisini görmezsen sıkıntılar çıkıyormuş ama şükür 🙏 doktor kontrolünde bi sıkıntı olmaz dediler