ilyada Merhaba kızlar önümüzdeki hafta ikili test yaptıracağım hangi doktora yaptırdınız memnun kaldınız mı bilgi verebilir misiniz ?
MerveSglk95 ilyada kendi kadın doğumcun yapıyı ben egepolde Cemil kaymaz var ona gidiyorum herşeyiyle bebeğin tek tek ilgileniyor istersen ona yaptır memnun kalirsin
gulin-35 ilyada alsancakta yaptırdım soner recaı onder beye ozel muayenehane 450 tl olmus 400 du ben gıttıgımde guzel ılgılendı hatta bazı yerlerını guzel goremedı ınceleyemedı dıye uc kez ucretsız cagırdı ıyıce emın olduktan sonra cd foto dosya verdı
Hirairem35 Bende egepolde gökalp tokaca gidiyorum 2.gebeliğim ilk çocuğumda da o takibini yapmıştı çok memnunum