Almila1 hndhnd canim bem Dogum yapmadım ama baran hocaya muayene oluyorum genel olarak memnunum fakat dogumu orda yapmama ihtimalim var Ankara’da kalsam orda yapardım ama
Sare_amine hndhnd ben yaptim doktorum naciye hanim.. hala naciye hanima gidiyorum ama yogun bakim ünitesi yok riskli durumlar için.. valla allaha emanet gece gittim paldir küldür yürüterek aldilar beni dogumhaneye ama allahtan doğumum kolaydi önemli olanda o tabi.. bi süre boş oda ayarlayamadilar ertesi gün normal odaya alabildiler
hndhnd Almila1 bende baran hocayı düşünüyorum son muayeneler için nasıl bi doktor yani soru sorduğunuz zaman vs ilgi alakası nasıl canım? Doğum için giderdim dedin iyi bi hastane o zaman
Almila1 hndhnd soruları cevapsız bırakmıyor ayrıca haftama göre kendısı bilgi veriyor vitamin ilac veya test yaptırmışsak detaylı inceliyor gecen hafta ikili test zamanıydı detaylı bır ultrason yaptı mesela
Besteblgn Ben Naciye hanıma gidiyorum çok tavsıye üzerine çok çok ilgili daha ben sormadan herseyi söylüyor istedıgın zaman arıyabilirsin hiç sıkıntı yok 37+1 olduk ayın 20 si doğumum hayırlısıyla
Sare_amine Besteblgn naciye hocam iyi allah razi olsun ama bide hizli hizli konusmasa daha iyi olacak .. anlamadikca tekrar sorup duruyorum 🙂🙂🙂
hndhnd Besteblgn başka bir paylaşımda soru sorunca beni soruya boğdun gibi şeyler söylüyo yazmıştı biri ilgisiz demişti kararsız kaldım
Sare_amine Besteblgn bilmiyorum ama önemli bir eksik… rabbim aratmasin oralari kolay doğumlar nasib etsin.. ama ben yine orayi düşünüyorum başka yerde rahat hissetmiyorum
Besteblgn hndhnd evet hem seZeryan bende göbek fıtığı oluştu bende onu alıcaklar obada başhekim Süleyman bey girecek
GamzeGoktas 2017 de oğlumda baran hanıma gidiyordum ve doğumum orda oldu, şimdi tekrar hamileyim ve baran hanıma gidiyorum çoook memnunm allah izin verirsin bu doğumumda orada olacak
Besteblgn Sare_amine internetten baktım var yoğun bakım ünitesi yeni doğan yoğun bakımıda var yazıyor
Sare_amine Besteblgn 4 sene önce dogum yaptigimda yoktu ve kesin olarak bilgi verdigimi düşünüyordum hakkini helal et…son donemlerde hastane bakima girmisti demekki yeni dogan yogun bakimi eklemisler…. tesekkur ederim guncel bilgin için.
Sare_amine Besteblgn hastaneye yakinim ben isa yalcin cad oturuyorum… 23 haftadayiz 2. Gebeligim sare adinda bir kizim var ikinci kizimiz gelecek eylulde hayirlisiyla… siz peki 🙂
Besteblgn hndhnd seZeryan 3750 sanırım tam emin değilim eşim konuşmuştu fıtık için 2 bin istediler bide ben bağlatıcam 3. Çocuk bu yeter artık😂