birtriptanesi bildiğim kadarıyla sorunlu hayatı olanlarda bazen böyle ters tepe biliyo ve sende pek iyi şeyler yaşamamışssın .
Yengem hamile iken aldatıldı ve çok stres yaşadı bekarken de rahattı ama ağır ailevi yükü vardı
E e hamileliğinde stres yaşadı
Ve oda doğum yapınca oğluna hiç ısınamadı bir süre ben baktım ,bir ara bebeği artık Atıcam yere n bu niye ağlıyo diye sürekli slnirlenirdi baya kötüydü
Sonra sanırım bunu bir doktordan dinlemiştim stresli gebelikte oluyormuş birde ilk ,bebeğe alışamamış sevememişti.
Şimdi 5 yaşında oğlu kıyamıyo çok çok seviyo logusa döneminde bitince atlattı
Büyük ihitmal sizinde öyledir stresli zamanalrı sabırla aşarsanız herşey yerine oturur inşallah 🦋❤️