Kuzeyufuk Kızlar emziriyorum bebeğim 2 aylık karpuz çilek sodalar varya hani canım ondan cekiyor gaz yapar mı ya sizce bilginiz var mı
basakaltin Kuzeyufuk sade maden suyuyla meyveleri püre şeklinde ezerek karıştırabilirsiniz birazda şeker bal yada elma özü,çok güzel oluyor daha önce yapmıştım
ikizlerimveben Kuzeyufuk ya abartmadan için 1 şişeden ne olacak sanki. Ayrıca başlığı da değiştirin lütfen okur okumaz canım karpuz çekti.
ikizlerimveben Kuzeyufuk birde bu tarz soruları internetten de araştırabilirsiniz direk doktorların önerileri çıkıyor. Doktorlar da yazmış 1 şişeden fazla olmamak şartıyla içilebilir diye.
AhahHbzhz Kuzeyufuk canım bence başlığı değiştir direk karpuz ve çilek görünüyo bunu görünce karpuz istedim şuan ve marketler kapalı 😔