Ben troid hastasıyım senelerdir ilaç kullanıyorum benim doktorum 2,30 yukarı cıkmasını kesinlikle istemiyor iki ilaç kullanıyorum 125 ve 100 luk her doktor aynı söylemiyor ben hamile kalmadan önce 36 di troidim 0,1 düşürdüm öyle hamile kaldım şimdi troidim 2,10 sana doktorun ne diyorsa onu yap canım