Eceee7 Bade1414 yok canim tansiyonun durumuna göre diyr her hafta çağırmaya başladı perşembe gidecem evde ölç yaz bana getir tansiyonunu demisti bide 140 100 u geçerse tansiyon acile gel dediler
Bade1414 Eceee7 inş fazla yükselmez stres yapma sakin kalmaya çalış önemli olan bebek ve senın sağlıgın
Bade1414 Lalihhhh tan olarak doğum belirtisiymiş bende bilmiyordum günde 3 kereden fazlaysa bebek dogum kanalına girdiyse eğer sezaryen olacaksa doğumun doktor bana beklemeyelim dedi.
Lalihhhh Bade1414 sezeryan ya da normal diye daha bir şey demedi bu hafta yine gideceğim artık her hafta çağırıyor ama daha bebeğim küçük iri bebek değil haftası ile aynı gidiyor o yüzden ne der bilemem
Bade1414 Bmom masallah masallah suan doğsa bile kilosu cok yeterli canım Allahın izniyle birsey olmaz iyi beslemissin (:
Eceee7 Bade1414 3 gun önce panik oldum 13 9 lara cikti 2 gundur daha sakinim 12 9 larda yediğime içtiğine cok dikkat ediyrm tuzsuz zorlaniyrm ama mecburen
Bade1414 Kkkll kasılmalarım arttı bebek te doğum kanalına girmiş doktor bayramda calısmıyor o yüzden riske atmak istemedi