Selamün aleyküm öncelikle hayırlı ramazanlar .bende kavuştum yavruma bir haftalık olduk bile hamdolsun🌼
Gelelim doğum hikayeme bilenler bilir nişanım gelmişti ve adet sancısı gibi ağrılarım oluyodu bı haftadir .neyse sabah uyandım tekrar kanla karışık akıntım olmuştu biraz daha bekliyim dedim kendi kendime ağrılarım artsın öyle giderim hastaneye diye düşündüm akşam oldu agrilarim arttı doktorumuzla görüştük hastaneye geçmemizi söyledi .benim doğumum ssvd olacağı için doktorumla hastanede buluştuk oradaydı net muayne derken muanede 5 cm açıklığım olduğunu söyledi ve suyumu patlattı oda ne mekonyumluydu bebeğim kakasını yapmıştı odaya geçtik hiç moralimi bozmadım .doktorum geldi bize olacaklardan bahsetti ya suni sancı verip devam edicektik yada direk sezaryana alcakti .bizde suni sancı istedik hamdolsun bebeğimin kalp atışları hiç düşmedi o çok gucluydu🥰herşey çok güzeldi ağrılar dışında ama dayanilmicak gibi değildi hep kendi kendime motive ettim bebeğime kendi nefesimle oksijen gönderdim acilmalarim hızla ilerledi sonra bı anda benim tuvalete gitmem lazım dedim ebe muayne etti bebeğin kafasını görüyorum dogumhaneye gidiyoruz dedi ben kalkamam dedim oda yardım edip kaldırdı yuruyemiyorum böyle sanki adım atsam cikicak hemen sandalye getirdiler 3 4 ikinmayla oğlum kucağıma verdiler o anki duygubambaska rabbim herkese yaşatsın 4 saatlik doğumum güzeldi 2.kez ssvd yaptım bana nasip oldu .evimizdeyz şimdi rabbim kimseyi o dar kapıda bırakmasın çok dua ettim darısı başınıza inşallah ❤️