sukufee01 herşey ama herşeyin kokusu aynı sanki hepsi çok kötü kokuyo burnuma .6 haftalıkken felan ev çok kötü kokuyo diye ağladığımı biliyorum .kendimden kızımdan bile tiksinmiştim kendi evladım bile pis kokuyodu sanki .yiyecek içecek konusunda hâlâ aynıyım ama kendim ve kızım konusunda rahatladım biraz .kahvaltılıkların hiçbirini yiyemiyorum .soğan sarımsak sebze yeşillik özellikle yeşil soğan uzaktan bile görsem mipdem kalkıyo .3 kilo felan verdim bu yüzden .inanırmısınız ekmeğin bile tadı kötü geliyo bana 😞😞