26 haftalığım baya baya göbeğim var eğilemiyorum kalkamıyorum hamilelik öncesi de ayva göbekli birisiydim zaten 😂 hamilelik başlarında 9 kilo verdim şuan verdiğim kilodan 7 kilosunu aldım verdiğim kilodan aldığım için almış olarak sayılmıyormuşum zaten alsamda şikayet etmem oldum olası zayıflıktan nefret ederim hamileliğimde de birden verdiğim için kaslarımdan erime yaşadım kilo alıyor olmama rağmen vücudumda göbeğimden başka bir yerde anlaşılmıyor sanırım göbeğime alıyorum 😂 şuanlık memnunum 😊