Mavisonsuzluk dünden beri aynı his bende de var yutkunurken boğazım acıyo ve ağrıyo :( 35+6 haftalığız bugün hapşurmalarda başladı ıhlamur vs de içemiyorum son haftalar erken doğumu tetikliyormuş sanırım inşaAllah geçer de hasta olmayız :( geceleri cam aralıklı yatıyoruz bide üzerimi örtmüyorum o yüzden böyle oldum