İki hafta önce iftara misafir davet ettiğimiz için bir gün temizlik ertesi gün de sürekli yemekle uğraştım ve galiba kendimi fazla yordum. Sol kürek kemiğimin altında bir ağrı oluştu. Ne zaman bir iş yapmaya başlasam ağrıyıveriyor. Doktora gitsem röntgen filan çekinemem ama bu ağrı da yerleşir kalır diye korkuyorum. Benim gibi olan var mı hanımlar? Ne yapsam bilemedim. Bu arada hamileliğimin 27. haftasındayim.